تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

این سایت به منظور راهنمایی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به خصوص نرم افزار کامپیوتر که فیلد کاریشان رایانش ابری و پیاده سازی در شبیه ساز کلودسیم است، می باشد و همچنین دانلود رایگان مقالات فارسی در زمینه رایانش ابری، شبیه سازیی ابر با شبیه ساز کلودسیم، داده کاوی و شبکه های حسگراز امکانات این سایت می باشد. دانلود پایان نامه،مقاله،پروژه دانشگاهی. دانشجویان عزیز از هر رشته و مقطعی که هستید اگر مقاله ای فارسی از کنفرانس های داخلی احتیاج دارید به بنده ایمیل بدهید لینک مقاله را قرار دهید تا برایتان در سایت قرار دهم.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 38
  • بازدید دیروز : 77
  • بازدید کل : 237211

دانلود نمونه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش جهت استخدام با پاسخ نامه - 192ص pdf


دانلود نمونه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش جهت استخدام با پاسخ نامه - 192ص pdf

دانلود نمونه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش جهت استخدام با پاسخ نامه - 192ص pdf

 

سلام علیکم

از این که این فرصت استخدام نصیب شما دوست عزیز شده است قبل از هر چیزی خوشحال هستیم و مطمعنا شما بهترین راه را انتخاب کرده اید و آن مطالعه ی نمونه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش برای استخدام هست چرا که برای شرکت در هر آزمونی باید با مطالعه قبلی در آن حاضر شد تا هم فرصت به دست آمده را مغتنم شمرد و هم احتمال قبولی در آن را بالا برد.

این پکیج که برای شما آماده دانلود هست شامل سوالات مصاحبه حضوری و گزینش هست و در 192 صفحه با فرمت رایج pdf که هم در گوشی و هم در تبلت و صد البته در رایانه شخصی خود می توانید از آن استفاده نمایید.

این مجموعه ارزشمند و کامل شامل 1150 سوال شفاهی به همراه پاسخ آن و 650 سوال تستی به همراه جواب گزینه می باشد. شاید مجموعه ای کاملتر از این نتوان پیدا کرد!!!

سوالات نیز از همه زمینه ها طرح شده است و شامل سوالات سیاسی و مذهبی هست. در هر کدام نیز به صورت تخصصی موضوع مشخص شده است.

ارزش این مجموعه مسلما از ارزش واقعی آن کمتر است و شما با پرداخت مبلغی کمتر از ارزش واقعی این محصول هم موفقیت خود را بیشتر خواهید کرد و هم دعای خیر ما را پشت سر خود خواهید داشت.

 



 

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 125

مطالب تصادفی

  • پکیج کدهای بهبود زمانبندی کلودلت ها با الگوریتم جستجوی ذرا ت  در کلودسیم
  • نمونه کد الگوریتم جستجوی هارمونی در محیط جاوا
  • کاهش انرژی در مراکز داده ابری و نحوه شبیه سازی
  • روش های کسب درآمد از اینترنت بسیار کاربردی و امتحان شده
  • الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین مجازی جهت بهینه سازی انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابری

اصفهان

آموزش شبیه ساز کلودسیم در محیط ابری(cloudsim)