تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

این سایت به منظور راهنمایی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به خصوص نرم افزار کامپیوتر که فیلد کاریشان رایانش ابری و پیاده سازی در شبیه ساز کلودسیم است، می باشد و همچنین دانلود رایگان مقالات فارسی در زمینه رایانش ابری، شبیه سازیی ابر با شبیه ساز کلودسیم، داده کاوی و شبکه های حسگراز امکانات این سایت می باشد. دانلود پایان نامه،مقاله،پروژه دانشگاهی. دانشجویان عزیز از هر رشته و مقطعی که هستید اگر مقاله ای فارسی از کنفرانس های داخلی احتیاج دارید به بنده ایمیل بدهید لینک مقاله را قرار دهید تا برایتان در سایت قرار دهم.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 79
  • بازدید کل : 237398

پایان نامه کارشناسی برنامه نویسی انبارداری حرفه ای به زبان سی شارپ همراه با گزارش گیری بر اساس معیارهای مختلف و حرفه ای


پایان نامه کارشناسی برنامه نویسی انبارداری حرفه ای  به زبان سی شارپ همراه با گزارش گیری بر اساس معیارهای مختلف و حرفه ای

پایان نامه کارشناسی برنامه نویسی انبارداری حرفه ای به زبان سی شارپ همراه با گزارش گیری بر اساس معیارهای مختلف و حرفه ای

 

نرم افزار انبارداری تعمیرگاه برای ثبت ورود و خروج کالاهای تعمیری از تعمیرگاه می باشد که کنترلهایی برای ثبت ورود و خروج که موجب جلوگیری از اشتباهات احتمالی می شود و امکان جستجوی پیشرفته ای برای کالاهای ورودی به تعمیرگاه به ما می دهد که کارکاربر تعمیرگاه را برای پاسخ گویی به کسانی که به جستجوی کالای مورد نظر یا کارهایی که بروی کالای مورد نظرشان انجام گرفته را سرعت می بخشد و امکان چاپ و ارایه گزارش را نیز برای مشتری یا مراجعه کننده فراهم می کند .

قبل از طراحی این نرم افزار برای ثبت ورود و خروج کالا از رسید های دستی استفاده می شد که اطلاعات کالای مورد نظر در رسید ها قید می شد که یک نسخه آن به تحویل دهنده کالا تحویل می شد که در بعضی از موارد به علت نبود قطعه و به طول انجامیدن مدت تعمیرات رسید گم می شد یا بدون رسید برای تحویل کالا خود به تعمیرگاه مراجعه می کردند وبسیار پیش آمده بود که کالا از تعمیرگاه خارج شده بودمثل بالا بدن رسید و بعد از مدتی یک نفر دیگر با یک رسید که متعلق به قبل بود برای تحویل کالایی که در تعمیرگاه موجود نبود مراجعه می کرد و خواستار کالا مورد نظر می شد که تعمیرگاه متحمل پرداخت خسارت می شد .

در بعضی از موارد هم در تعداد اقلام ذکر شده در رسید ها دست کاری می شد یا چند خطی می شد که تشخیص آن سخت می شد و مشکلاتی از این دست در رسید های دستی زیاد بود .

در مرحله بعد از نرم افزار Access استفاده گردید که بعضی از معایب رسید های دستی بر طرف گردید ولی باز هم جوابگوی کار ما نبود مثلا امکان جستجوی پیشرفته در آن امکان نداشت .

ما در طراحی این نرم افزار سعی کرده ایم که به علاوه بر داشتن قابلیت های روش های قبل قابلیت های جدیدی به آن اضافه کنیم و معایب آنها را نیز بر طرف کنیم .

 





  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 141

مطالب تصادفی

  • پکیج کدهای بهبود زمانبندی کلودلت ها با الگوریتم جستجوی ذرا ت  در کلودسیم
  • نمونه کد الگوریتم جستجوی هارمونی در محیط جاوا
  • کاهش انرژی در مراکز داده ابری و نحوه شبیه سازی
  • روش های کسب درآمد از اینترنت بسیار کاربردی و امتحان شده
  • الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین مجازی جهت بهینه سازی انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابری

اصفهان

آموزش شبیه ساز کلودسیم در محیط ابری(cloudsim)