تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

این سایت به منظور راهنمایی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به خصوص نرم افزار کامپیوتر که فیلد کاریشان رایانش ابری و پیاده سازی در شبیه ساز کلودسیم است، می باشد و همچنین دانلود رایگان مقالات فارسی در زمینه رایانش ابری، شبیه سازیی ابر با شبیه ساز کلودسیم، داده کاوی و شبکه های حسگراز امکانات این سایت می باشد. دانلود پایان نامه،مقاله،پروژه دانشگاهی. دانشجویان عزیز از هر رشته و مقطعی که هستید اگر مقاله ای فارسی از کنفرانس های داخلی احتیاج دارید به بنده ایمیل بدهید لینک مقاله را قرار دهید تا برایتان در سایت قرار دهم.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 31
  • بازدید کل : 237708

دانلود پروژه كاهش مصرف انرژي در شبكه‌هاي حسگر بي‌سيم با استفاده از شبكه‌هاي عصبي SOM


دانلود پروژه كاهش مصرف انرژي در شبكه‌هاي حسگر بي‌سيم  با استفاده از شبكه‌هاي عصبي SOM

دانلود پروژه كاهش مصرف انرژي در شبكه‌هاي حسگر بي‌سيم با استفاده از شبكه‌هاي عصبي SOM

 

دسته بندی

مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل Word
حجم فایل 5.096 MB
تعداد صفحات فایل 150
قیمت 20000 تومان

امروزه، در شبكه‌هاي حسگر بي‌سيم، پروتكل‌هاي مسيريابي مبتني بر خوشه‌بندي از طريق تقسيم گره‌هاي همسايه به خوشه‌هاي مجزا و انتخاب سرخوشه‌هاي محلي براي تركيب و ارسال اطلاعات هر خوشه به ايستگاه مبنا و سعي در مصرف متوازن انرژي توسط گره‌هاي شبكه، بهترين كارايي را از لحاظ افزايش طول عمر و حفظ پوشش شبكه‌اي در مقايسه با ساير روش‌هاي مسيريابي به‌ دست مي‌آورند. با اين وجود، همه پروتكل‌هاي خوشه‌بندي ارايه شده تاكنون، تنها نزديكي جغرافيايي(همسايگي) را به عنوان پارامتر تشكيل خوشه‌ها در نظر گرفته‌اند. در اين تحقيق، يك پروتكل جديد خوشه‌بندي متمركز مبتني بر انرژي با استفاده از شبكة عصبي نقشة خودسازماندهي براي شبكه‌هاي حسگر بي‌سيم ارايه مي‌شود كه قادر به خوشه‌بندي گره‌هاي شبكه بر اساس سطح انرژي و مختصات گره‌ها مي‌باشد. اين پروتكل با استفاده از تعداد مشخصي از گره‌هاي پرانرژي در شبكه و اعمال آن‌ها به عنوان وزن نورون‌هاي نقشة خودسازماندهي، نزديك‌ترين گره‌هاي كم‌انرژي را جذب گره‌هاي پرانرژي مي‌كند؛

به طوري كه خوشه‌ها لزوماً از گره‌هاي مجاور تشكيل نشده و در واقع براساس دو پارامتر سطح انرژي و همسايگي، خوشه‌هايي با انرژي متوازن تشكيل خواهند شد. به علاوه يك تابع هزينه جديد به منظور تصميم‌گيري در انتخاب گره‌هاي سرخوشه، پيشنهاد شده است كه سعي در تركيب معيارهاي مختلف موثر در انتخاب بر اساس ميزان اهميت آن‌ها دارد. كارايي برتر اين پروتكل از لحاظ افزايش طول عمر مفيد شبكه و حفظ بهتر پوشش شبكه‌اي در مقايسه با پروتكل‌هاي پيشين نظير LEACH و LEA2C و نيز تاثير تابع هزينه پيشنهادي بر كارايي آن (با شبيه‌سازي) به اثبات رسيده است.

 

برای دانلود قسمتی از این پایان نامه کلیک کنید

 

 

 



 



  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 124

مطالب تصادفی

  • پکیج کدهای بهبود زمانبندی کلودلت ها با الگوریتم جستجوی ذرا ت  در کلودسیم
  • نمونه کد الگوریتم جستجوی هارمونی در محیط جاوا
  • کاهش انرژی در مراکز داده ابری و نحوه شبیه سازی
  • روش های کسب درآمد از اینترنت بسیار کاربردی و امتحان شده
  • الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین مجازی جهت بهینه سازی انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابری

اصفهان

آموزش شبیه ساز کلودسیم در محیط ابری(cloudsim)