تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

این سایت به منظور راهنمایی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به خصوص نرم افزار کامپیوتر که فیلد کاریشان رایانش ابری و پیاده سازی در شبیه ساز کلودسیم است، می باشد و همچنین دانلود رایگان مقالات فارسی در زمینه رایانش ابری، شبیه سازیی ابر با شبیه ساز کلودسیم، داده کاوی و شبکه های حسگراز امکانات این سایت می باشد. دانلود پایان نامه،مقاله،پروژه دانشگاهی. دانشجویان عزیز از هر رشته و مقطعی که هستید اگر مقاله ای فارسی از کنفرانس های داخلی احتیاج دارید به بنده ایمیل بدهید لینک مقاله را قرار دهید تا برایتان در سایت قرار دهم.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 62
  • بازدید دیروز : 86
  • بازدید کل : 237503

تخصیص هوشمندانه سرویسدهنده مناسب در سیستمهای توزیعشده گرید


امروزه گرید به عنوان ایدهای جدید برای حل مسائل در زمينه های تجاری، علمی و مهندسی در مقياسی عظيم به وجود آمده است. این ایده نو به سوی تجاری شدن پيش میرود و مشتریان گرید با پرداخت هزینه درخواستی که از این شبكه دارند، قادر خواهند بود از منابع این شبكه به صورت مؤثر و کارا استفاده کنند و صاحبان این منابع باانگيزه های مالی، منابع خود را در اختيار کاربران قرارمیدهند. با توجه به پيچيدگی این سيستم برای مدیریت منابع، نمیتوان از رویكردهای سنتی و متداول که به صورت متمرکزسيستم را مدیریت میکنند و کارایی را در کل سيستم بهينه سازی میکنند، استفاده کرد. کشف منبع در گرید ازجمله مسائل مهم در این شبكه محسوب میشود که به طور خلاصه به فرآیندی گفته میشود که درخواست کاربر را دریافت میکند و منابع کارا وقابل استفاده را که قابليت ارضای درخواست رادارند، توليد میکند. روشهای گوناگونی برای حل مسئله کشف منبع در شبكه هایگرید ارائهشده است، ولی هيچکدام به گونه ای نيستند که بتوانند خود را با تغييرات گرید هماهنگ کنند و نسبت به این تغييرات و پویایی انعطاف پذیری کافی را داشته باشند؛ بنابراین لازم است روشی که کارایی مؤثر را در تخصيص منابع دارد، ارائه گردد.در این مقاله الگوریتم جدیدی برای جستجوی بهترین منبع با استفاده از آتوماتای یاد گير و الگوریتم ژنتيک پيشنهاد میشود که میتواند خود را با تغييرات شبكه گرید هماهنگ و بهترین منبع را در زمان مناسب در اختيار کاربر قرار دهد. برای شبيه سازیاستفاده کردهایم، نتایج شبيه سازی نشان میدهد که الگوریتم پيشنهادی در omnet++ الگوریتم پيشنهادی از نرمافزار 4.2.2مقایسه با دیگر الگوریتمها از کارایی بالاتری برخوردار بوده است.


مبلغ قابل پرداخت 5,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 317

مطالب تصادفی

  • پکیج کدهای بهبود زمانبندی کلودلت ها با الگوریتم جستجوی ذرا ت  در کلودسیم
  • نمونه کد الگوریتم جستجوی هارمونی در محیط جاوا
  • کاهش انرژی در مراکز داده ابری و نحوه شبیه سازی
  • روش های کسب درآمد از اینترنت بسیار کاربردی و امتحان شده
  • الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین مجازی جهت بهینه سازی انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابری

اصفهان

آموزش شبیه ساز کلودسیم در محیط ابری(cloudsim)