تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

این سایت به منظور راهنمایی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به خصوص نرم افزار کامپیوتر که فیلد کاریشان رایانش ابری و پیاده سازی در شبیه ساز کلودسیم است، می باشد و همچنین دانلود رایگان مقالات فارسی در زمینه رایانش ابری، شبیه سازیی ابر با شبیه ساز کلودسیم، داده کاوی و شبکه های حسگراز امکانات این سایت می باشد. دانلود پایان نامه،مقاله،پروژه دانشگاهی. دانشجویان عزیز از هر رشته و مقطعی که هستید اگر مقاله ای فارسی از کنفرانس های داخلی احتیاج دارید به بنده ایمیل بدهید لینک مقاله را قرار دهید تا برایتان در سایت قرار دهم.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 36
  • بازدید کل : 236559

نمونه کد الگوریتم جستجوی هارمونی در محیط جاوا


نمونه کد الگوریتم جستجوی هارمونی در محیط جاوا

در سال 2001 آقای جیم برای اولین بار الگوریتم جستجوی هارمونی را معرفی نمود و پس از آن در بسیاری از مسائل بهینه سازی از عملکرد این الگوریتم استفاده شده است، مانند شبکه های توزیع آب، مدل سازی آب های زیر زمینی، صرفه جویی در انرژی و....

به منظور توضیح الگوریتم جستجوی هارمونی، ابتدا روند تولید یک موسیقی توسط یک نوازنده ماهر بررسی می شود. هارمونی به مفهوم هماهنگی در موسیقی به نت های مکمل یا فرکانس های مکمل گفته می شود که به ملودی اصلی اضافه می شوند تا احساسی که موسیقی می خواهد انتقال دهد زیباتر و دلنشین تر شود.

از نظر فرکانسی نت های موسیقی دارای هفت فرکانس می باشند(دو، ر، می، فا، سل، لا، سی) در زبان آلمانی و در کامپیوتر با علامت های به ترتیب از راست به چپ(C، D،E ، F، G، A، B) شناخته می شوند.لا یا A نت پایه می باشد با فرکانس 440 هرتز که آن را هرروز با بوق تلفن می شنویم. اگر دوبرابرشود همان حس لا را می دهد و اگر هم نصف شود باز هم همان حس را در ما ایجاد می کند. پس یک نوازنده ماهر یک فرکانس پایه دارد و با تغییر در آن به نت جدیدی دست می یابد. ایده اصلی الگوریتم هارمونی نیز بر این اساس ایجاد شده است.

مجموعه نوازندگان یک ارکستر موسیقی را در نظر بگیرید. هر کدام از نوازندگان در این ارکسترموسیقی، یک متغیر در الگوریتم جستجوی هارمونی است.

هارمونی حاصل شده در ارکستر موسیقی، در واقع یک بردار جواب1 یا راه حل و تمرین های متوالی نوازندگان، تعداد تکرار در الگوریتم جست و جوی هارمونی می باشد. همان گونه که هر هارمونی در ارکستر موسیقی پس از تولید می بایست از نظر زیبا شناسی3 بررسی شود، هر راه حل در الگوریتم جست وجوی هارمونی نیز باید با تابع برازندگی مورد ارزیابی قرار گیرد. نوازندگان در هربار تکرار تمرین، سعی در بهتر کردن هارمونی جدید دارند، یعنی از نظر زیبا شناسی هارمونی جدید از هارمونی های پیشین بهتر است.

در الگوریتم جست و جوی هارمونی جهت حفظ بهترین راه حل های پیشین، از حافظه هارمونی استفاده می شود. این حافظه به صورت ماتریس پیاده سازی می شود که هر سطر آن یک راه حل می باشد و درایه های آن متغیرهای در نظر گرفته شده برای هر راه حل است. تعداد ستون های این ماتریس ابعاد راه حل را نشان می دهد.

ستون آخر ماتریس جهت ذخیره مقدار تابع برازندگی هر سطر(راه حل) در نظر گرفته می شود. به تعداد سطرهای ماتریس هارمونی، اندازه حافظه هارمونیگفته می شود.


مبلغ قابل پرداخت 6,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 947

مطالب تصادفی

  • پکیج کدهای بهبود زمانبندی کلودلت ها با الگوریتم جستجوی ذرا ت  در کلودسیم
  • نمونه کد الگوریتم جستجوی هارمونی در محیط جاوا
  • کاهش انرژی در مراکز داده ابری و نحوه شبیه سازی
  • روش های کسب درآمد از اینترنت بسیار کاربردی و امتحان شده
  • الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین مجازی جهت بهینه سازی انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابری

اصفهان

آموزش شبیه ساز کلودسیم در محیط ابری(cloudsim)