تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

این سایت به منظور راهنمایی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به خصوص نرم افزار کامپیوتر که فیلد کاریشان رایانش ابری و پیاده سازی در شبیه ساز کلودسیم است، می باشد و همچنین دانلود رایگان مقالات فارسی در زمینه رایانش ابری، شبیه سازیی ابر با شبیه ساز کلودسیم، داده کاوی و شبکه های حسگراز امکانات این سایت می باشد. دانلود پایان نامه،مقاله،پروژه دانشگاهی. دانشجویان عزیز از هر رشته و مقطعی که هستید اگر مقاله ای فارسی از کنفرانس های داخلی احتیاج دارید به بنده ایمیل بدهید لینک مقاله را قرار دهید تا برایتان در سایت قرار دهم.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 147
  • بازدید کل : 236365

کد کاهش مصرف انرژی و کاهش تعداد مهاجرت ماشین مجازی در مراکز داده ابری با کلودسیم


 نمونه کد کاهش تعداد مهاجرت ماشین های مجازی و کاهش مصرف انرژی در مراکز داده ابری با به کارگیری الگوریتم های تخصیص

 

 

 

  از آنجا که کار با شبیه سازهای ابری برای دانشجویان کامپیوتر برای دفاع یا پروژه های تحصیلی بسیار حائز اهمیت است، لذا در زمینه کاهش تعداد مهاجرت ماشین های مجازی و کاهش مصرف انرژی نمونه کدهایی آماده شده است که همانند کلودسیم عمل می کنند. بسیار واضح نحوه شبیه سازی و کلاس های مورد نیاز در این پکیج وجود دارند و دانشجویان می توانند به راحتی کلاس های مورد نیازشان را تغییر و به هدف مورد نظرشان برسند.

   لطفا فایل راهنما را ابتدا به صورت رایگان دانلود کنید و بخوانید آنگاه متوجه خواهید شد که این پکیج شامل چندین کلاس می باشد و فایل اجرایی داردو شامل ملیون ها خط کد می باشد و همچنین شامل نمونه کدهایی که به حالت توضیحات رفته اند و  الگوریتم های بسیار کارا در زمینه زیر ساخت یعنی شما با این نمونه کدها در زمینه بحث های کاهش تعداد مهاجرت، کاهش مصرف انرژی تغییر نرخ آستانه در سطح زیر ساخت با کمی تغییر در کدها یا پارامترها (چرا که نقطه ضعف شبیه ساز کلودسیم همین است شما اگر در یک نمونه کد مقادر پارامتری را کم یا زیاد کند نتیجه خروجی بسیار متفاوت خواهد بود و بیشتر دانشجویان ازاین به نفع خودشان بهره میبرند) به راحتی خواهید توانست ایده خود را شبیه سازی کنید و به نتیجه دلخواهتان برسید.ابتدا فایل راهنما را بخوانید سپس تصمیم بگیرید.

 

دریافت فایل راهنما


مبلغ قابل پرداخت 500,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1350

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • پکیج کدهای بهبود زمانبندی کلودلت ها با الگوریتم جستجوی ذرا ت  در کلودسیم
  • نمونه کد الگوریتم جستجوی هارمونی در محیط جاوا
  • کاهش انرژی در مراکز داده ابری و نحوه شبیه سازی
  • روش های کسب درآمد از اینترنت بسیار کاربردی و امتحان شده
  • الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین مجازی جهت بهینه سازی انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابری

اصفهان

آموزش شبیه ساز کلودسیم در محیط ابری(cloudsim)